دختر گلمدختر گلم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامان مهنازمامان مهناز، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دختر پاییزی من

معرفی بهسا جون

1390/10/17 12:34
نویسنده : مامان مهناز
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی توپولی منniniweblog.com

امروز می خوام یه دختر کوچولو ناز رو بهت معرفی کنم اون کسی نیست جز دختر عموت بهسا خانم

  (دختر خاله سعیده و عمو امیر حسین)

بهسا خانم روز ١٢ اردیبهشت ٨٩ به دنیا اومدniniweblog.comو همه خیلی خوشحال شدن از اومدنش مخصوصاٌ من که عاشق دختر هستمniniweblog.com، خیلی خیلی دوستش دارم البته حسودی نکنی گلم تو که جای خودتو داری.

بهسا الان به من می گه خاله متاژ، آخه هنوز کوچولو نمی تونه درست بگه. بهسا خیلی مهربونه و همه رو دوست دارهniniweblog.com و همش شیرین زبونی می کنه برای خالش. ایشااله در آینده بهسا جون همبازی خوبی برات میشهniniweblog.com

اینم چند تا از عکسهای خوشگلش رو که خیلی دوست دارم:

ببین اینجا چه تیپی زده وروجک

 بهسا خوش تیپ

این عکس رو هم که عاشقشم شیطنت از چشماش می باره 

شیطنت بهسا

 اینجا هم خانوم خانوم ها موهاشو دم اسبی بسته و داره ناز می کنه

بهسا عسلی

البته خاله سعیده تو وبلاگ بهسا خانوم عکسهای زیادی گذاشته بقیه شو می تونی بعداً اونجا ببینی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهسا
17 دی 90 13:18
خاله مهناز مرسي كه منو به ني ني توپولي معرفي كردي . خاله جونم منم خيلي دوست دارم