دختر گلمدختر گلم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامان مهنازمامان مهناز، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر پاییزی من

معاینه خرداد ماه و تیروئیددددددد - (هفته 22)

1394/4/3 9:27
نویسنده : مامان مهناز
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلیبوس

عزیزم دیگه داری کم کم تپل میشی شکمم داره گنده میشه.خجالت

فکر میکردم چون جثم هنوز بزرگ نشده تو هم کوچولو موندی، پنج شنبه رفتیم پیش خانم دکتر آمنه سادات حقگو معاینه شدیم گفت همه چی نرماله و نینی وزن و قدش نرماله.

وزنم کرد گفت زیادی داری چاق میشی حواست باشه، آخه اول خرداد رفتیم پیشش 56 کیلو 600 بودم و آخر خرداد 58 کیلو 800 همین جوری دارم وزن زیاد می کنم الان هم که اینو برات می نویسم شدم 59 کیلو 200 ، نمیدونم به خاطر اشتهای زیاد و پرخوریه یا تیروئید؟؟؟غمگین خطا

آخه خانم دکتر گفت تیروئیدت داره کم کار می شه لب مرزی، برام یک چهارم قرص لیوتریوکسین تجویز کرد گفت یه ماه دیگه آزمایش بده دوباره بیا پیشم.

وقتی خانم دکتر اومد صدای قلبت رو بشنوه بهم گفت دیگه از این به بعد کم کم حرکاتشو احساس میکنی، گفتم خانم دکتر خیلی وقته که تکونهاشو احساس میکنم، همون موقع هم داشتی ورجه وورجه میکردی گفتم خانم دکتر نینی ما شیطونه همین الان هم داره بالا و پایین میپره، خندید و گفت ماشااله خیلی خوبه، کلی ذوق کردیم با بابایی.

کلی دوست شدی با بابایی وقتی میاد از رو شکمم نازت میکنه و باهات حرف میزنه بیشتر مواقع عکس العمل نشون میدی و ضربه میزنی، انگار میدونی بابایی.محبت

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی غزل جون
4 تیر 94 11:05
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...