دختر گلمدختر گلم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامان مهنازمامان مهناز، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دختر پاییزی من

غربالگری دوم و تعیین جنسیت قطعی

1394/3/9 9:01
نویسنده : مامان مهناز
612 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم، سلام کوچولوی 300 گرمی من بوس

دوباره اومدم برات بنویسم، امروز وارد هفته 19 شدیم. با وجود تو خیلی داره بهم خوش می گذره هر روز خدا رو شکر می کنم به خاطر اینکه تو رو بهم داده. ولی این استرس و نگرانی ها دست از سرم بر نمی داره.

هفته پیش دکترم رو عوض کردم، خانم دکتر آمنه سادات حق گو، انصافاً دکتر خوبی بود تو همون جلسه اول می شد تشخیص داد.

دکتر پرسید غربالگری دوم هم باید بدی، خیلی ترسیدم  بهش گفتم اولی رو دادم این هم لازمه که انجام شه؟ گفت به نظر من بدی خیلی بهتره.

خلاصه با کلی اضطراب و دلهره پنچ شنبه رفتم سونو پیش دکتر سید علی محمد هاشمی طارمی. واقعاً دکتر خوش برخوردیه و همیشه طرز صحبت کردن و شوخی هاش به آدم آرامش میده و استرسی که داری رو فراموش می کنی. همیشه اولش می گه یه بسم اله بگو شروع کنیم.آرام

خلاصه سونو رو انجام داد و خدا رو شکر همه چیز رو به راه بود، بازم دیدمت، صدای قلبت رو که شنیدم آروم شدم، وقتی تکون می خوردی و لگد می زدی بهم آروم می شدم، خدا رو شکر همه چی رو به راه بود. البته هنوز آزمایش خون مونده که تو این چند روز انجام می دم.

از دکتر پرسیدم شکمم کوچیک نیست، رشد طبیعی داشته یا نه، چون هر کی منو می بینه می گه شکمت کوچیکه، منم کلی نگرانت شدم، دکتر گفت اول که دیدمت من هم همین فکر رو کردم ، ولی وقتی سونو رو انجام داد گفت همه چی نرمال و خوبه، گفت رحم به صورت عمودی داره رشد می کنه و نی نی هم عمودی قرار گفته، سرش به سمت بالاست.

آخر سر به دکتر گفتم نی نی مون چیه؟ گفت الان دیگه میشه قطعی تشخیص داد.

اون گفت که تو دختری عزیزم ..........................

پسندها (1)

نظرات (0)